Raadpleeg onze andere websites - Consultez nos autres sites web

Gamma warmtepompboilers / Gamme chauffe-eau électriques

Gamma elektrische verwarming / Gamme chauffage électrique

Gamma warmtepompen / Gamme pompes à chaleur

Onze dienstverlening / Notre service

Welkom op de promo-website van Atlantic Belgium

FAQ

Hoe verzilver ik mijn cashback?

  • Klik hier om de praktische informatie en documenten terug te vinden.

Welke toestellen komen in aanmerking?

  • WARMTEPOMPBOILERS: -75€

  • Explorer V4​

  • Calypso Split

  • Calypso VM

  • Galaxi

  • WARMTEPOMPEN:​

  • Loria-gamma: - 150€

  • Alféa-gamma: - 300€

  • Exploria (Explorer V4 270L + Loria Solo op één factuur): - 250€

  • ELEKTRISCHE BOILERS:​ - 75€

  • Lineo Connected​

  • BADKAMERRADIATOREN: -75€​

  • Serenis​

  • Serenis Premium

  • Sensium

  • Nefertiti

  • ELEKTRISCHE VERWARMING: - 75€​

  • Divali​

  • Divali Premium

  • Oniris

  • Agilia

Welke documenten moet ik uploaden om de cashback te verzilveren?

  • De factuur die u van uw installateur gekregen heeft voor de plaatsing van het product.

Is een offerte of een voorschot factuur van de installateur ook geldig?

  • Neen, enkel de factuur die u van uw installateur gekregen heeft is geldig. 

​Wat moet er op de factuur van de installateur vermeld staan om recht te hebben op de cashback?

  • Contactgegevens installateur

  • Klantengegevens

  • Type aangekocht toestel

  • Serienummer van het toestel

 

​Ik woon in het buitenland kan ik ook aanspraak maken op de cashback actie?

  • Deze actie is enkel van toepassing op de deelnemende producten aangekocht, geplaatst en gefactureerd via een Belgische installateur en groothandel.

 

Ik heb nog geen factuur van mijn installateur ontvangen en de actie loopt ten einde wat moet ik doen?

  • Contacteer uw installateur om uw factuur zo snel mogelijk te krijgen

 

Ik heb mijn toestel zelf aangekocht. Kan ik mijn cashback verzilveren?

  • Neen. Het product moet geplaatst worden door uw installateur. We hebben de factuur van uw installateur nodig om uw dossier goed te keuren.

 

Ik heb mijn toestel online gekocht

  • Niet geldig voor deze actie

 

Ik heb mijn toestel tweede hands gekocht

  • Niet geldig voor deze actie

 

​Het uploaden lukt niet wat moet ik doen?

Waarom moet ik mijn rekening- en BIC-nummer invullen?

  • Om uw cashback terug te storten hebben wij uw rekening en BIC-nummer

 

Mijn cashback dossier werd geweigerd?

  • Indien uw dossier geweigerd werd zal u een mail ontvangen van het contact center.

In deze mail zal duidelijk vermeld worden waarom uw dossier geweigerd werd.

 

Wanneer zal ik de terugbetaling ontvangen?

  • Na goedkeuring van uw dossier zal u de terugbetaling ontvangen binnen de 60 dagen.

 

​Kunnen bedrijven ook genieten van de cashback actie?

  • Deze actie is enkel geldig voor particulieren waarvan de woning zich in België bevindt.

Hoeveel cashback dossiers kan ik doorsturen?

  • 1 dossier per installatieadres of hoofdverblijfplaats.

 

Kan ik deze actie cumuleren met andere promoties van Atlantic Belgium?

  • Deze actie is niet cummuleerbaar met andere promoties van Atlantic Belgium.

Is het cashback bedrag met of zonder btw?

  • Het bedrag is inclusief btw.

Wat is de Actieperiode ?

  • Deze actieperiode loopt van 15/02/2020 tot en met 30/06/2020.

 

Wat is de uiterste datum voor het doorsturen van mijn volledig dossier?

  • Uiterste inleverdatum van het dossier is 31/01/2020